Eerste verslag - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: joebar

Blijf op de hoogte en volg Joop

17 Juli 2011 | Nederland, Wageningen

Over enkele weken gaan Erik en ik een week motorrijden naar het Zwarte Woud in Duitsland. Via dit probeer ik jullie op de hoogte te houden van onze trip. We vertrekken op vrijdag 12 augustus en komen de week erna weer terug. Ons hotel staat in Triberg en van hieruit starten we 4 dagen. De andere overnachtingen zijn ergens onderweg, want deze tocht start in Neustadt an der Weinstrasse en het is te ver om in een dag naar Triberg te rijden. We overnachten ergens in een Zimmer Frei. De tocht staat voor 5 dagen en daar komt een dag dag bij voor de heenreis en een voor de terugweg.
Heb er veel zin in!

• 31 Juli 2011 - 19:15

Joan Jansen:

Hey papa!
    Leuk idee zeg, Ik hoop dat het gaat lukken met het hele gedoe om deze site te begrijpen en foto's te kunnen uploaden enzo!
    -X-

• 31 Juli 2011 - 21:45

Je LYvje:

Hai lieve schattie!
    Als grootste fan (haha!) ga ik je natuurlijk volgen! LeukLeuk!
    D'r ontbreekt wel een vlaggetje bij "Mijn bezochte landen" (wel meer, maar je snapt het wel)...
    Kussie! Ov... (hihi)!