Dag 4 - Reisverslag uit Triberg im Schwarzwald, Duitsland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Triberg im Schwarzwald, Duitsland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: De mass

Blijf op de hoogte en volg Joop

15 Augustus 2011 | Duitsland, Triberg im Schwarzwald

Eerst maar naar de motorboer. Na wat aandringen wilde deze de motor wel nakijken en repareren. Datt werd dik honderd euro, maar dan heb je wel nieuwe remvloeistof en mechaniek weer in het vet, want dat liep vast. Nou je snapt het al de eerste paar honderd meter alarmlampen aan en remmen maar. Hethumeur van jojo gingmetsprongen voor uit. We moesten wel twee uur wachten, ......... Er was een Polo zaak in de buurt. Rustig rond gelummeld en bij Lidl koffie gedronken. Het rijden werd wat hap en snap werk want probeer een Garmin maar eens duidelijk te maken dat wij de route andersom wilden rijden dan gepland. Triberg hebben we een paar keer gezien. Daarna eigen weg gekozen en op prachtige kleine binnenweggetjes gereden, afgewisseld met mooie provinciale wegen om ook ff wat harder te gaan. Een paar keer gestopt: cappucino en kuchen. Bij Irene ergens ver achteraf aan de tHeE met empfolene kuchen, heerlijk, maar wat was die vrouw bang dat die gevaarlijke motorrockers de boel zouden stelen, of ergere dingen zouden doen. Het weer moet beter worden maar doet Dat nog niet. Het moet 30 graden of meer worden, dus dat wordt rijdende sauna. We hadden onderweg niet zoveel bekijks want jojo reed zonder aanhanger, de vorige dagen keken en wezen mensen jojo en het karretje na. Ik kon dat prachtig zien omdat ik erachter reed.ff wachten tot jojo schoon is en dan een kopje thee of een biertje (hahaha)

• 15 Augustus 2011 - 17:45

Jullie LYvje:

Haha! Geen wonder, jullie zien er dan ook uit als heuse Hell Angels!!! :)
    En hoe gaat het met Niet Roken?!?
    Viel Spass!!!
    Tot bels! xxxx

• 15 Augustus 2011 - 20:17

Joan:

Ik ben blij dat alles weer loopt zoals het moet! Veel plezier verder
    -X-

• 15 Augustus 2011 - 20:56

Judith :

Booooooorn to be wiiiiiiiild!!

Waar is die aanhanger dan gebleven?!

Als je begint bij de Lidl koffie te drinken, dan moet je dat later ook wel goed maken halen met aanbevolen gebak en biertjes....

Schüss!

• 15 Augustus 2011 - 21:31

Joe:

Aanhanger stond nog bij hotel.
    Bier hebben we later in Triberg genomen. Bij sommige Lidl winkels kan je apart brood(jes) en koffie kopen. Meestal is er ook een terrasje bij.
    Daar zaten wij. Later ergens aan het einde van een weg, fris met hausgemachte küchen genuttigd.