Dag5 - Reisverslag uit Triberg im Schwarzwald, Duitsland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Dag5 - Reisverslag uit Triberg im Schwarzwald, Duitsland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Dag5

Door: De Mass

Blijf op de hoogte en volg Joop

16 Augustus 2011 | Duitsland, Triberg im Schwarzwald

Na de ongeremdheid van joetjoep was ik aan de beurt. De neusslijmvliezen gelukkig alleen maar. Toch wel lastig rijden met traanooggies. Prachtige toer gereden met slechte wegen en mooie circuitstukken erbij. Twee bulten beklommen van 1100 meter. Daar was het lekker fris.. De andere gedeelten waren behoorlijk warm. In de tijd dat wij relaxed onze eerste schwarzwaelder kirsch torte aten en een capuchino dronken en ons kapot gelachen hebben zagen wij een oude baas het tank station binnen rijden.... Oeps bijna een ambulance aangereden.. Vervolgens wees een andere automobilist hem ff erlangs te laten... Oeps hij snapte het niet. Toen naar de pompzuil ... Bijna geraakt.danuitstappen, duurde ca 10minuten. Tanken een kwartier betalen nog een kwartier. Wegrijden met3km per uur. Wilde iemand hem laten invoegen, snapte hij het al na 5 minuten. Het zwarte woud: kosten nog moeite worden er gespaard om de toerist een vermakelijke tijd te bezorgen. De mass

• 17 Augustus 2011 - 08:01

Jullie LYvje:

Ouwe mannetjes uitlachen!!! Wacht maar! :)
    Leuk dat jullie dikke lol hebben, saampjes!
    xxx