D Day of eigenlijk Friday - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu D Day of eigenlijk Friday - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

D Day of eigenlijk Friday

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

06 Juni 2014 | Nederland, Wageningen

Dag van vetrek,
Zodadelijk worden we weggebracht naar Station Ede door collega.
Daarna uurtje in de trein met een bak Cappu en gevulde koek.
ETA Schiphol is 12:00
JE staat er ook, inchecken, weer Cappu en zo langsamerhand naar de Gate. Afscheidnemen bestaat niet, zong ooit iemand, maar dat zal wel gebeuren.
Uiteindelijk is het maar voor 3 weken, maar toch........
14:56 vliegen naar Heathrow, London. daarna in een uurtje zoeken naar de Airbus 380. Is een dubbeldeks vliegtuig.
Bij aankomst LA met de shuttle naar Hotel en daar in de buurt een USA sim aanschaffen. Met internet!
Zaterdag om 09:00 uur word ik daar opgehaald en naar de motor gebracht. Het wordt een Honda Goldwing en ik denk dat ie knalgeel is. Natuurlijk maak ik fotoos, maar die kan ik via de Ipad nog niet hierop zetten. Zal ik nog eens beter uitzoeken hoe dat gaat.
Voor nu lekker met Yvonne aan de koffie en nog even relaxen.
LTR

  • 06 Juni 2014 - 18:32

    Joan:

    Nou Papa, je was zo vol goede moed toen je opweg ging, maar helaas hoorde ik al dat je een lange tijd vertraging hebt... Ik hoop dat het snel opgelost zal worden!! Fijne reis iig!!

  • 07 Juni 2014 - 11:03

    Jessica:

    Hoi Joop,
    Nou eindelijk onderweg
    Laten we hopen dat de rest van je vlucht zonder vertraging of oponthoud is.
    En dan op naar morgen voor je eerste motordag.
    Goeie vlucht!

Tags: USA 2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 16974

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: