8 - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu 8 - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

8

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Bakersfield

8.
Vanmorgen eerst de spullen uit de koffer halen die ik deze week meeneem op de Bike.
Alles naar de GW en de koffer op laten halen doorUSA Motorreizen die 10 min verderop zit.
Natuurlijk ook nog op de bekende wijze mijn ontbijtje genomen.
Zo tegen 10en op pad.
Eerst LA uit en dan via een kronkelweg naar Wrightwood. Dit had ik als tip van USAmr op gekregen. 60 ml door de bergen. In La de radio aangezet en meteen een mooi nummer en heerlijk hardop meegezongen. Niemand hoorde mij Creep zingen.
Onderweg veel Eekhoorntjes gezien, jonkies en volwassen beestjes. ong halverwege stopte ik bij een Restaurant die helaas deze dag net dicht was, en zag ik iets van een vlinder, dacht ik, maar toen ik goed keek was het een Hummingbird!! Yeah! mijn eerste ooit. Foto gemaakt , maar de camera stond nog op de zelfontspanner. Of dat wat geworden is moet ik nog bekijken, maar kon de het vogeltje wel goed bekijken. Dit vind ik wel erg bijzonder.
Dit was echt kicken!!!!
Wat een weg en met deze motor, helemaal kicken! oh dat zei ik net ook al, maar geeft wel wat weer.
Na de drukte van LA, nu tijden alleen rondgereden op een prachtige weg door een erg dun dennenbos/berg. een berg was het, want uiteindelijk ben ik ong. 2400 m hoog geweest en weer naar beneden natuurlijk. nou niet helemaal naar beneden, want ik heb een heel mooi stuk Mojave woestijn gereden.
Heerlijk warm en veel zon. Is goed aan mijn handen te zien want die hebben weer de bekende ovaaltje erop. (dat komt door de zomerhandschoenen waar zo'n gat middenin zit) Wat is dit prachtig om zo door de woestijn heen te rijden. Via Mojave naar Bakersfield, mijn doel voor vandaag. Eigenlijk rechtstreeks niet eens zo ver van LA af, ong 110ml, maar ik denk dat ik vandaag wel er dan 300ml heb gereden. Idd ml en geen km. Hier merk je met de GW niets van. Ik had de hele nacht wel door kunnen rijden, zo relaxed gaat. In de bergen, in de stad en door de woestijn op Highway, Makkelijk en zonder problemen.
Helaas kan ik mijn cameraatje er niet op kwijt, dit was echt mooi geweest om stukjes te filmen. Dt is eigenlijk het enige klein min puntje van vandaag. Kan je nagaan hoe de rest was.
In Bakersfield bij het 2 de Motel kon ik terecht. Mooie typische Amerikaanse Motelkamer.
Zowel van binnen als van buiten, met tussendeur. Nu hopen dat de buren vannacht rustig blijven. De motor op nog geen 2 m afstand van de deur.
Vandaag; LA, Pasadena, Wrightwood, Victorville, Boron, Bakersfield.
Ltr

  • 12 Juni 2014 - 09:04

    Je LY Je:

    Nou schattie, dit is wat we willen lezen!!! Super klinkt dit!
    En dan starten met Creep! Haha! Ga jij maar lekker Weirdo uithangen, daar in the middle of nowhere! Klinkt heerlijk!
    Kun je de camera niet op jouw helm zetten?
    Slaap lekker op z'n Amerikaans! Alsof je in een film zit! Ik hoop dat Norman niet op bezoek komt! :-D
    Hug met kussies op afstand!

  • 12 Juni 2014 - 10:37

    Pieternella Bosboom:

    Dit klinkt als vakantie Joop en het grote genieten! En een hummingbird, wauw!! Geweldig om dat te zien! Je gaat er vast nog wel veel meer zien, ben benieuwd naar de foto's!
    Klinkt allemaal heerijk relaxed! Jammer dat je de camera niet kwijt kan, dan kon je de hele route filmen.
    Klinkt super allemaal!
    Groeten!

  • 12 Juni 2014 - 15:59

    Judith:

    vroeeeem, vroeeem, vroeeem, mooi vogeltje, vroem, vroeoeoeoem, tralalalala, smaksmak, vroeoeoem, nog een beesie, vroeoeoeoem, motel, vroeoeoem (not only in your dreams!!)

    GEWELDIG!! Klinkt helemaal goed, genietze verder!!!

    Groetjes,

    Judith en Erik

  • 12 Juni 2014 - 17:44

    Jessica:

    Hey Joop,
    Dit verslag leest toch stukken prettiger dan de vorige.
    Je enthousiastme stralen van de regels af.
    Lijkt me een heerlijke gewaarwording op de motor op gaan in de omgeving.
    Hoeveel is een mijl eigenlijk qua kmtrs?
    Jammer van je camera, maar kun je die niet plaatsen op je helm of aan je jas of met bandjes aan de motor ergens?
    Ben al erg benieuwd naar je foto opnames.
    Nou ben benieuwd hoe je volgende tripje is.
    Heelveel plezier en lekker genieten.

Tags: USA2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bakersfield

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 16965

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: