11 - Reisverslag uit Merced, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu 11 - Reisverslag uit Merced, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Joop

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Merced

Vandaag oversteken naar de kust.
San Fransisco is ern stukje te ver. Hartelijk dank BA!
Nu bij Starbucks een lekkere Cappu Grande.$3.65. Tegen 1en am. aan de kust. Dan de HW1 naar LA.
Vannacht lekker geslapen. Was een goed Motel met zelfs een zwembad. Geen gebruik van gemaakt. Gern tijd voor met dat Skype, wbj en eten en zo☺️
Overall vermaak ik mij prima. Missvandaag nog robben en/of Walres spotten.
@JE. Verrekijker bjj me en een kleine telelens op de camera.
Ltr

• 14 Juni 2014 - 21:23

Je LYvje:

Jeeej! Foto's bij jouw verhaaltje! Mooi, on top of Yosemite!!!
    Wat vind je nou mooier, Sequoia of Yosemite?
    Het wordt tijd dat Wageningen Starbucks krijgt, je raakt hooked on it!!!
    Hopelijk brengt HW1 ook nog mooie beelden; robben of walvissen "in real", bijvoorbeeld, zou ik ook best willen zien!
    Geniet maar lekker van de grande cappu op naam! Ik ga mijn bakske verkeerde koffie maken.
    Tot skypens! Heleboel kussies! Overal!