Vaderdag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Vaderdag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Vaderdag

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

16 Juni 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

13.
15 juni, Vaderdag!
Vandaag Joan treffen, afgesproken dat dit wel eind van de middag zou worden.Ik moet nog een kleine 600 km. rijden naar LA.
Dat ging goed. Ergens toch de camera op de helm gekregen, maar toen waren de mooiste stukken voorbij. Wel wat geprobeerd, dus we zien het wel. Ik moet er zelf nog me stoeien. Geheugen van de Ipad raakt vol. Eerst de hele bubs goed op Dropbox zetten. Dan kan het van de Ipad af en heb ik weer ruimte. De filmpjes wil ik eigenlijk op een usb stick zetten. Die heb ik bij me, Maar met de Ipad lukt dat niet.
Goed, vandaag weer lekker gereden na een wat koude nacht in mijn privehuisje. Het was bewolkt en heiig.
Onderweg jawel, de robben gezien, gehoord en geroken. Das echt een mooie belevenis. Hiervan foto's en films gemaakt. Kon hier niet echt lang blijven, maar heb dit wel mee kunnen maken.
Verder een hele mooie stuurweg, maar geen heel erg mooie vergezichten. Zelfs stukken die echt niet mooi waren om te rijden. De Garmin had echt moeite met HW!, moest af en toe en vaker, goed van die route af wijken om erop te blijven. Dat had ik thuis natuurlijk kunnen maken deze route, maar ik wist van te voren niet hoe het zou lopen.
Toch weer heel erg genoten en toen, ja toen moest ik de GW uitzetten en was het voorbij voor mij, dit deel van dit tripje. (uiteindelijk 's avonds moest ik hem toch ergens anders parkeren)
Sleutel bij de balie ingeleverd en hij gaat morgen weer terug naar de verhuur. Daar hoef ik mij nu geen zorgen meer om te maken.
En toen, ja toen was Joan daar al in de kamer. Ongeveer een uurtje voor mij aangekomen na 10 uur in de file gestaan te hebben. Vanaf bijna Las Vegas tot aan Hotel. pffffffffff. Lekker fris gedouchet beide en wezen eten bij El Loco Polo.
Onderwijl verhalen uitgewisseld en de fotoos van beide bekeken.
Op de kamer de plannen nog besproken. Joan ging na een Skype met Yvonne slapen en ik mijn boeltje weer organiseren en dit verslag maken.
Hierna ga ik ook slapen. Morgen samen met mijn dochter op pad, richting Golden. Niet naar Golden, maar richting!
De kans bestaat dat we een aantal dagen Internet loos zijn en ik zal proberen om deze verslagen wel alvast te maken. zodat we zodra we Internet hebben, ik deze kan plaatsen.
Misschien dat Joan een dezer dagen ook nog wat schrijft.
ltr.
ps, hartelijk dank voor de reacties en allen nog een hoop lees plezier nog.
Joe

  • 16 Juni 2014 - 09:16

    Jessica:

    Hoi Joop,

    Wat een verhaal weer zeg.
    Heel erg leuk om het zo allemaal te kunnen volgen. Fijn dat jullie allebei goed zijn aan gekomen.
    En nu op naar het volgende avontuur samen met Joan.
    Ik heb begrepen van Joan dat jullie nu eerst naar Joshua tree gaan.
    Al even op gezocht en ziet er goed uit. En zeker weer een park met vele indrukken en mooie gelegenheden om prachtige opnames te maken.
    Nog lekker 2 weekjes voor de boeg met een boel avonturen samen met Joan.
    Geniet er lekker van en heelveel plezier samen.

    Jessica

  • 16 Juni 2014 - 09:45

    Pieternella Bosboom:

    Je hebt het goed naar je zin daar! Leuk om het te volgen, ik ben heel benieuwd naar de filmpjes en foto's!
    Knappe planning allemaal hoor! Arme Joan, 10u in de file....Nu samen met haar op avontuur, naar Joshua Tree begrijp ik? Alweer zo'n mooi park!
    Geniet ervan samen!
    Groetjes jullie2,
    Pieternella

  • 16 Juni 2014 - 12:40

    Je LYvje:

    Heej altesaam!
    Da's nog 'es een leuke vaderdag!
    Ben enorm benieuwd naar de robben! Het wordt tijd dat iemand weet te bedenken hoe je behalve plaatjes ook geur mee kunt nemen. In Hilbert zijn oude huis in A'dam roken we de zeeleeuwen van Artis geregeld! :-) Misschien wel vergelijkbaar.
    Jammer dat het niet whale-season is...
    Ben heel benieuwd ook naar U2's Tree! Als ik het mij goed herinner zong U2 over een of andere battle daar... Btw, wel het mooiste U2 album!
    En dan the Grand Canyon! Exciting!
    Heeeeeeel veel plezier en mooie belevingen saampjes!
    Met een Hollandse dikke knuffel van mij erbij!
    xxxxxxxxxxxxxxennogveeeeeelmeer!
    (hopelijk zijn jullie niet lang van internet verstoken!)

  • 16 Juni 2014 - 18:49

    Judith :

    Nou Joop, met alle beperkingen die BA je heeft gegeven op je motortrip, heb je er wel ALLES uitgehaald hoor!! Goed gedaan en heerlijk meegenoten!
    Nu deel twee; trip van vader en dochter door mooi Amerika en naar het woongebied van Joan, zal ook weer helemaal super zijn; nu kun je het gelijk delen en samen genieten.
    Dus: veel plezier, we kijken naar je volgende bericht uit!!

    Doeg!!!

    Judith en Erik

  • 16 Juni 2014 - 21:32

    Willie:

    Heerlijk,ik kan weer gaan relativeren: als ik hier twee uur in de file sta dan denk ik aan Joan. pfff 10 uur!!
    Geniet daar en ik geniet van jullie belevingen!

Tags: USA 2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 16973

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: