Denver 22 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Denver 22 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Denver 22

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, Denver

22.
Vandaag naar Denver. Eerst rustig an gedaan en in begin v/d middag met auto naar de ' Taj Mahal' voor vertrek met Tram nar Denver. Daarna oversappen op een gratis bus die je door de! winkelstraat van Denver brengt. Ergens onderweg van een, hoe kan het hier ook anders, lange straat, uitgestapt en eerst een SB opgezocht. Was wel weer nodig. JJ iets verderop een smoothie gekocht en rustig aan verder gelopen. Al relaxed rondkijkend en winkeltjes in geweest en de boekenzaak van Denver ingeweest. Moet zeggen dan het een zeer complete winkel is. (zelfs met een SB, maar hier niets gekocht) JJ heeft aantal (voorlees) boeken gekocht. Al verder teruglopend zag ik een bordje met daarop een verwijzing naar.........jawel Brandweer museum. Wilde ik natuurlijk naartoe, maar helaas, net een half uur daarvoor gesloten. Balen!!
Weg weer vervolgd en ik had dorst, lees zin in bier, en bij een cafeetje naar binnen gegaan. Dit bleek niet zo maar een cafe, maar het Denver Hardrock cafe. Nou ik voelde me een (Rock) koning te rijk. wat een cafe zeg, pffffff, apart geklede en uitgedoste bediening. De zaak goed voorzien van mooie posters en zaken die zij van beroemde sterren hadden gekregen/gekocht.
Zo hing er een gitaar van Eric Clapton en een pak van John Denver (@Pierk, speciaal voor jou een foto ervan gemaakt) Goede muziek en lekker bier. Wat wil een man soms nog meer? Echt genieten! voor JJ wat minder, die zat lekker een zojuist gekocht boek te lezen.Ik zal een paar fotos bijvoegen.
We konden hier ook eten, maar het plan was om bij een TBBT Cheesecake Factory te gaan eten, en dat hebben we gedaan, maar de ambiance is niet te vergelijken met TBBT. Voor wie niet weet wat TBBT is, zoek maar op! Bazinga! haha
Overigens was dit wel heerlijk eten. JJ een kip avocado salade en ik een steak. Beide met water. Natuurlijk een CheeseCake besteld die we niet opkregen. Doggybag en hup, mee naar huis. Hier waren we niet de enige in, want menigeen ging met het bekende tasje weer het Restaurant uit.
lopend terug naar de tram en half slapend trug naar Golden. Vandaar laatste stukje met de auto naar huis.
Terugkomend op het Brandweer Museum, her ga ik van de week nog een keer naartoe, alleen dan zodat JJ nog wat aan haar werk kan doen. JJ zet mij bij de Tram af en dan kan ik alleen verder. Kan ik ook nog een biertje drinken in het HR Cafe.
ps, ik ben begonnen met de fotos bij de juiste dag te zetten en voor de laatste dagen is dat al bijna gelukt. kijk er rustig bij.
ltr

  • 25 Juni 2014 - 08:15

    De Mass:

    Hey joe. Volgens mij hep je ut wel naar je zin. Kun je het vergelijken met aus? Ik dacht al dat alles in de usa sneller ging. Je hept je snel aangepast. Al die afk, van tbbt tot hb hw1 np sb etc. Dat vraagt om hdw met de b. Ik moet zeggen dat usa mij nooit trok, maar als ik je verslagen lees, die weidsheid, de heerlijke lt met weinig verkeer, dan jeukt het wel. Geweldig imposant die bomen en de natuur. Ik lees weinig over hoe het volk is, of hep je daar weinig contact mee, anders dan de serveersters van sb. Wat zal dat weer wennen worden op onze tripjes met cappuccino, zonder schwarzwaelderkirschtorte. Ik heb met henk een tripje veluwe gepland op 20 juli,zondag. Ga je mee? Kunnen jullie gw ervaringen delen. Leuk dat je jj's werk en andere omgeving nu geproefd hebt. Hier wordt hard gewerkt. De bergen uit de tuin zijn weg. De schutting is helemaal af en er groen tegen aangeplant. L.o.f. Nog de komende dagen en we zien elkaar zondag als de klm of ba of ea op tijd is en je koffer niet weer de neiging heeft zich te verstoppen.
    Gr. De mass

  • 25 Juni 2014 - 11:07

    Je LYvje:

    John Denver pak in een Hardrockcafé?!? Dat zijn nog eens openminded Hardrockers! Leuk, die foto's ervan! Je hebt het er duidelijk naar de zin! :-D
    En een Brandweermuseum, vèt!!! Natuurlijk moet je daarheen! Ik hoop dat het minstens zo mooi is als die in Borculo!
    Ik moet vanavond alweer aan het werk, gatsie! Helemaal geen zin in, zit echt in de relaxmodus! Geen boek gelezen, maar wel veel detectives gekeken en heeerlijk in de tuin gerommeld! Beetje bijgebruind en (ondanks Kneipp citroenbodylotion... Grrrr...) 5 muggebulten op mijn rechteronderbeen. Hoort ook bij vakantievieren, ;-P
    Nog 4 daagjes slapen, ben jij weer thuis! xxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Juni 2014 - 21:19

    Pieternella Bosboom:

    Wat een prachtig hard-rock cafe is dat! Ziet er geweldig uit!
    Bedoel je dat dat (vreselijke) bruine pak van John Denver was? Vreselijk.... Ik zal weer 's muziek van hem uit de kast trekken, mijn muzieksmaak is momenteel wat ? hoe zeg je dat, luister maar naar 2 zangers (m/v).
    Veel plezier bij het brandweermuseum van de week!
    Je kan aftellen geloof ik hè? Vanaf nu dan maar dubbel zoveel plezier gewenst!
    groetjes aan Joan.
    Groetjes,
    Pieternella

Tags: USA 2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Denver

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 16977

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: