26. Terugreis - Reisverslag uit Schalkhaar, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu 26. Terugreis - Reisverslag uit Schalkhaar, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

26. Terugreis

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

30 Juni 2014 | Nederland, Schalkhaar

26. Terugreis
Tja, dan moet het vandaag weer gebeuren. Terug naar huis. eerst door Golden Down Town gelopen terwijl JJ Lekker ging zwemmen (deze keer alle 1500m aan een stuk door gezwommen). GDT is erg leuk, bijna 3 kwartier op een terras in de zon gezeten en Amerika eens goed bekeken. Ik kon zelfs lid worden van Green Peace om het regenwoud te redden. Helaas voor hun zijn we dat al.
Daarna met JJ weer naar Lookout Mountain geweest om nu foto's te maken en genieten van het uitzicht met een bijna onbewolkte lucht. Heerlijk genoten daar.
Bij terugkomst koffer inpakken, dat viel niet mee met alle gekochte kleding daar. Gewogen en ik wist dat die iets te zwaar was. Gehoopt een afwijking in de weegschaal van JJ. Gedouchet en onderwijl werden de pannenkoeken gebakken voor mij, heerlijk.
Ja, toen werd het tocht tijd om afscheid te nemen van Golden, snik.
Met een lekker zonnetje naar Denver Airport gereden. Redelijk snel naar de incheck en omdat ik de stoel al gereserveerd had en maar 1 koffer kon ik door lopen naar de balie waar niemand stond. Koffer gewogen en oeps, bijna 4 kg te zwaar!!!!! Gelukkig maakte deze dame er geen probleem van, pfffffffffffff Erg aardig van BA. JJ kwam nog met het goede idee om te vragen of ik nog van stoel kon wisselen en dat kon. Zit liever bij een Aisle. Dat lukte om de een of andere reden niet meer bij vooraf reserveren. Nu lukte dat nog en dit is een prima plek.
Paar Dollars over en JJ wat gegeven en de rest voor onderweg. Cappu bij Gate en nog een Tshirt. Kwas btw snel door controles heen, prima.
Helaas vertraging bij openen Gate, maar heb de meute voor laten gaan totdat ze ' mijn' rij opriepen om te komen. Lekker snel naar binnen en genoeg plek om koffer en zo op te ruimen en Ipad er uit te halen. Ik schat dat we rond 21:20 wegvlogen.
Nu rustig dit verslag schrijven.
Nog even op gisteren terug te komen; hier in de USA is alcohol verboden beneden de 21 jaar. tot een schatting van 30 jaar moeten ze je om een ID vragen. Dat hadden ze bij mij nog niet eerder gedaan tot bij het eten, (bestelde een biertje) Stel je voor, men schatte mij dus onder de 30!
Hier konden wij smakelijk om lachen natuurlijk
Nog 40 min en dan landen we. Eta is dan 12:50 local time. Daar mag ik me nog even zoet houden, want de volgende vlucht is een paar uur later.

De volgende vlucht is idd later, veel later. Door technische problemen met het oorspronkelijke vliegtuig kregen we een ander, maar die was nog niet klaar bij onderhoud. Nu, 17:14 GB time. Nu naar de startbaan met de gebruikelijke veiligheid instructie.
Het wachten heeft lang geduurd. Ook omdat pas een half uur voor vertrek de Gate nummer bekend werd. Kon dus niet lekker even rusten.
Maar goed, de piloot vertelde net dat hij zo snel mogelijk probeert te vliegen en het zal dan waarschijnlijk een 3 kwartier duren en dan in Amsterdam. Dit vliegtuig is kleiner en daarom moest ook de handbagage afgegeven worden en zal, als het goed is, straks ook op de band komen te liggen.
Rond 22:00 uur thuis gebracht door JE, is wel luxe zo. Even hartelijk bedankt hiervoor.
Wat spullen, na hun vertrek, opgeruimd, douchen en slapen
Allen hartelijk dank voor het lezen en het leuke commentaar. Ik ga nog proberen om een film hierbij te zetten, die ik in het vliegtuig van Denver naar Londen heb gemaakt. Is nog niet af, maar was er al mee begonnen. Ik hoop ook dat het film bestand niet te groot is voor WBJ.
The End!

Tags: USA2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schalkhaar

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 1362
Totaal aantal bezoekers 16978

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: