Nog een paar dagen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: joebar

Blijf op de hoogte en volg Joop

08 Augustus 2011 | Nederland, Wageningen

Je leest van anderen dat de vakantie er bijna op zit. Voor ons moet hij nog beginnen. Nog 4 dagen en dan gaan we. We hopen op beter weer dan dat we vandaag, maandag de 8ste, hebben, want nu is het echt pet geweest vandaag.
Vrijdag een tocht van 230 km met de Brandweer gereden en zaterdag nog naar Leende. Hier wat inkopen gedaan en een mooie Brandweer Harley gezien.
Leuk contact met de verkoper. Die vroeg hoe wij zo bij hun terecht kwamen en toen ik zei dat het via Twitter ging was het helemaal leuk. Kregen zelfs wat korting. De verkoper had ook al de foto's van de vijver gezien. Ook de foto die ik onderweg maakte met de test van de aanhanger. Vond hij ook leuk.

Met de BMW van 'de Mass' gaat het goed. Rijd beter dan eerst. Ook kan hij er weer goed mee overweg.

Later deze week wat spulletjes pakken en dan goan !!!!!!!!!!!!!!!!!

• 08 Augustus 2011 - 15:51

Erik:

de mass is an t opruimen, gaat de tijd wat sneller. na de motor gaat het met mij met het hard lopen ook gesmeerder. zie wel teen de reis op::::::::::::::::) stoppen met roken.

• 09 Augustus 2011 - 09:35

Je LYvje:

Jouw onderbroeken zitten in de was; kunnen staks weer schoon mee! Haha!
    Veel voorplezier!!!
    Boel lieve kussies!

• 10 Augustus 2011 - 16:38

Joan Jansen:

Spannend!! Wle slechte timing hoor die reis van je!
    -X-