Afgelopen dagen - Reisverslag uit Triberg im Schwarzwald, Duitsland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Triberg im Schwarzwald, Duitsland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Door: joebar

Blijf op de hoogte en volg Joop

15 Augustus 2011 | Duitsland, Triberg im Schwarzwald

Zaterdag na het ontbijt vertrokken, dat is natuurlijk handiger als voor het ontbijt vertrekken. Een hele mooie tocht gemaakt. Wat zijn de bergen hier toch mooi om te rijden. Het was droog en lekker warm. Dus nog meer plezier. Met zo'n 10km. Te gaan reden we een berg af met aan het eind een Tsplitsing. Ik kwam erachter dat mijn achterrem het niet deed. Dat is natuurlijk niet fijn en handig zo in de bergen. Voorzichtig doorgereden en veilig in het hotel aangekomen. Motor in de garage gezet en aant bier!
Gedouched, eten en weer aan het bier. De ANWB gebeld en hierna belde de ADAC mij op. Deze vertelde mij dat hij niets aan de rem mag doen! Warom niet?
Ik de motor wel naar een motorgarage weggesleept krijgen. Hier heb ik voor bedankt ook omdat de rem het wel leek te doen.
Zondag besloten om niet te rijden. Ik vertrouwde het niet. De motorzaak zat dicht en maaandag zou die wel open zijn. Maar een relaxed dagje van gemaakt. Naar de waterval van Triberg gelopen, pff, flinke klim en dalen hoor. Bij de waterval was het erg druk, maar we konden met de kortingskaart van het Hotel gratis in, dus maar gedaan.
Hier ook veel klimmen en was wel aardig. Beetje rondje gemaakt en in het dorp een terrasje gepakt. Biertje erbij en nog eentje? Dat heb ik geweten, want we moesten de klim ook ook weer teruglopen. Oei oei, dat viel een beetje tegen.
Voor het eten wezen zwemmen en in de sauna gerelaxed.

Maandagmorgen.
Na het ontbijt naat Villingen,motorzaak, maar het regent giga hier. De zaak gaat om negen uur open, maar daar zullen we later aankomen, denk ik zo. De Garmin geeft aan dat het iets meer dan 20 km. Rijden is. Later meer......

  • 15 Augustus 2011 - 06:36

    Corrie:

    He broertje, en de rest, balen even van de motor als hij het niet goed doet, maar zonder rem is lastig in de bergen. Ik heb lekker gegeten van de stoganoff, en van de wijn gedronken hoor. Robert heeft gekeken bij de brandweer Amsterdam maar kon niets vinden, hoe kwam jijmdaar aan?? veel plezier en goed weer. jezus

  • 15 Augustus 2011 - 17:34

    Je LYvje:

    Daar zijn pilletjes voor, hoor, Corrie, als je denkt dat je Jezus bent!!! Hahaha!
    Mannen, zo'n dagje relaxen is helemaal lekker! Hopelijk hebben jullie er flink van genoten!!!
    Ik heb nu ook vakantie! Joepiejajeej!
    Begonnen op ons terras, heerlijk zonnetje, met de oranje kater op schoot! Gezellie!!!
    Kussie!!!!

  • 15 Augustus 2011 - 18:41

    Joop Jansen:

    Hier is ook een oranje kater. Een huiskatertje. Haha, die gaat niet op de loop voor mij.

  • 15 Augustus 2011 - 20:14

    Joan:

    Ik hoop dat het beter is met de motor, wel jammer hoor. Krijgen jullie geen problemen ivm de tijd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Triberg im Schwarzwald

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Diverse Motortripjes

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Stukje

16 Augustus 2011

Dag5

15 Augustus 2011

Foto's

15 Augustus 2011

Dag 4

15 Augustus 2011

Onderweg naar morgen
Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 17092

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: