Bijna - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: joebar

Blijf op de hoogte en volg Joop

11 Augustus 2011 | Nederland, Wageningen

Nog een nachtje!
De spullen liggen al klaar en de aanhanger staat al in de tuin (op slot natuurlijk!)
Morgenvroeg tegen 8en is de Mass hier en als Yvonne terug is van haar werk vertrekken we. Worden we toch nog uitgezwaaid.
We hopen op goed weer, maar als het droog blijft, is al 3kwart gewonnen. Koud wordt het niet echt en anders smaakt de cappu met Torte nog beter.

Eens kijken hoever we komen. Eerst via de snelweg naar Maastricht en enkele km ten zuiden begint de heenreis. We hopen in de buurt van Neustadt an der Weinstrasse te komen. Iets daar voorbij zou mooi zijn, dan een Zimmer Frei opzoeken en bijkomen. De volgende dag, zaterdag, de reis vervolgen naar Triberg (www.berghotel-tannenhof.de) in het Zwarte Woud. Heb de zaklamp al ingepakt.
In Triberg schijnt de hoogste waterval van Duitsland te zijn. Hmm, maar eens zelf bekijken en opmeten.
Voor nu; weltrusten
Joe

• 12 Augustus 2011 - 00:59

Je LYvje:

Heej lieve schat!

Het is nu bijna 3 uur 's nachts en zoals het zich nu laat aanzien doen de patienten hier keurig wat ze doen moeten en kan ik om 8 uur thuis zijn, om jullie liefdevol uit te zwaaien!
    Ik hoop dat je nu lekker slaapt zodat je straks fit & fruitig op de motor kunt stappen!
    Tot strakkies! xxx (o...)

• 12 Augustus 2011 - 05:48

Judith:

Hoi Joop! Leuk, weer een reisverslag!! Veel plezier en succes met het opmeten ;-) Tot lezens, Judxth