Zondag, Gap - Reisverslag uit Savines-le-Lac, Frankrijk van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Zondag, Gap - Reisverslag uit Savines-le-Lac, Frankrijk van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Zondag, Gap

Blijf op de hoogte en volg Joop

26 Augustus 2012 | Frankrijk, Savines-le-Lac

Zondag:
De Mass:
Tja wat zal ik schrijven. Wat moe nog van gisteren en een zo bi nacht, er was een nightparty en mochten wij gratis mee genieten. Onrustige en onderbroken slaap. Had ik al verteld datbdie frnasen erg vriendelijk zijn. Kreeg ik op mijn vraag om een sigaret(ze waren op)  2 sigaretten en later een heel pakje voor nop. Is datblllleuk of niet. Vandaag veel tolweg en grote weg gereden, de weg naar Gap was niet zo bergachtig. Wel mooi het verschil tussen alpen en Pyreneeën, de Alpen zijn ruiger en steniger. De camping staat aan een stuwmeer, met prachtig blauw water en heeftook nog een zwembad. Dus tent opgezet en gaan zwemmen. Hoeven we ook niet meer te douchen. En weer geen eten, het seizoen is hier voorbij. Het is nu 20.41uur en het wordt al behoorlijk donker en koud. Met een biertje, een croisant redden we het wel tot morgen. Itt de Pyreneeën rijden hier veel motoren. Vandaag nog een motor met aanhanger gezien. Leuk. Als we in de tent zitten kijkewe uit op het meer. Stokje geef ik nu door aan Joop.

Joe-bar:
Tja het meer; hier was ik 30 jaar geleden ook. Toen ook al warm en een plek met uitzicht over meer en de bergen, we tussen 2 daarvan. Vanaf Gap verder naar het oosten.
Mooie vlotte lekkere stuurweg en veel te zien.
Nu aan tocht 19 begonnen en ben benieuwd wat dat brengt, want bij het maken van de tocht kunnen we op berg niet verder. Het lijkt alsof er een hek zit of zo. Miss met onze fietsen er wel langs. Wie weet.
Al veel fotos gemaakt en balen dat ik ziehier niet op kan zetten. Vanaf thuis aar doen.
Opvallend ook dat ik de Upc mail wel kan ontvangen, maar met verzenden blijven ze in de mailbox hangen.
 Nou goed, morgen weer mooie bergjes in de planning en het weer is nog steeds mooi. Niet zo heel erg heet meer gelukkig. Vanmiddag in Nyons geluncht. Weer heerlijk op het terras gezeten en niet rond gekeken. Ook nergens anders dan over het eten gesproken.
Inmiddels staat Erik te trappelen van ongeduld naast mij, want hij wil naar bed.
Meewerkend als ik ben ga ik dit sluiten en maar mee.
Goede nacht,werk ze op maandag en à demain.

  • 27 Augustus 2012 - 01:33

    Je LYvje:

    Heej!
    Gaan de broeken al wat losser zitten? Leven op een biertje met een croisant, het lijkt wel survival in the wilderness, maar dan op z'n Frans... Dan had het eigenlijk met een glaasje wijn moeten zijn...
    Jammer dat het met de foto's niet lukt! Die moeten we dan maar thuis op groot scherm gaan bekijken. Niet verkeerd!
    Mannen, doe geen enge dingen op doodlopende routes en ga door met genieten, nu van de Pyreneën!
    De Hollande genieten wij mee!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Savines-le-Lac

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 17005

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: