Vertrek - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Joop

17 Augustus 2012 | Nederland, Wageningen

Morgen gaan we !!
We treffen elkaar op de A27 nabij Werkendam zo rond 06:54 uur. we vertrekken alle2 vanaf eigen huis om 6 uur en hebbe daar afgesproken.
Dan koffie en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Op de foto's krijg je een impressie van de route. Of we dit ook zo rijden weten we nog niet. We hebben vakantie en als het ergens erg mooi is (lees; we zijn moe), blijven we daar wat hangen.
Vandaag spullen in A'foort opgehaald en in de aanhager gepakt. Heerlijk met warm weer terug gereden. Bandenspanning gecontroleerd, motor en aanhanger gewassen en thuis de rest ingepakt.
Net wat foto's ge-upload en email adressen toegevoegd.
Kga nu maar slapen want morgen loopt de wekker erg vroeg af.
Joe

• 17 Augustus 2012 - 23:35

Je LYvje:

Nou lieve schattie, alles mooi bepakt&bezakt!!! Nog ff goed slapen en morgen Fris naar Frankrijk!!!!
    Dat is wel nodig met zo'n 40 graden aldaar.... Pffff!
    Coole Hug! xxxxxxxxxxxxxxxxenz!

• 18 Augustus 2012 - 20:29

Erna Kleinert:

Wat betekent joeba? groetjes erna
    Lekker warm gehad met je motorpak aan. Je eigen interne privé zwembad, ha,ha,

• 19 Augustus 2012 - 17:15

Wilski:

heey mannen, hoe is het ermee? Ik heb al een paar dagen niets meer van jullie vernomen! Ik hoop dat jullie genieten! Hier is het zweten en puffen dit weekend!
    Erik zou je via sms/app het adres van Judith willen geven, dan kan ik haar ook wat sturen aangezien je van de 31e augustus terugkomt! Post voor jou ligt nml op jouw deurmat!!
    Hey mannen laat wat van jullie horen, wees voorzichtig en geniet!!
    Liefs Willie.

• 19 Augustus 2012 - 22:41

Erik:

Nou en dat klopt bijna op de minuut. Achter gorinchem, op een parkeerplaats elkaar getroffen. Blij met de start. Wat we nog konden voorvoelen was de hitte die al in nederland begon en erger werd hoe verder ginegn en dichter bij de eerste stop plaats bourges kwamen. De hitte was in het motorpak niet fijn, maar we pasten ons zo goed mogelijk aan. Alleen de essentiele spullen nog aan. Daar we allebei onze hoofden met de laagste stand van de tondeuse hadden kaal geschoren was het wel ff wennen aan elkaars kop. Nu zijn we gewend en het ziet er wel grappig uit. Mensen kijken wel eerst naar die oude motor binken met een blik van angst, maar al snel hebben we met jan/jean en alleman/ toutes le monde contact. Komt ws door onze innemende glimlachen.;)de hitte zorgt er voor dat we bijna onze billen verbranden en een kont als een plank krijgen. De automatische samenwerking is perfect, als joop moe is ben ik het ook, heb ikdorst hij ook. Direct al maakten we het ritme van een uur rijden, stoppen drinken, een uur verder tanken en weer drinken, samen zo'n 4 liter gedronken. We zijn tot de eesrtecamping alleen snelweg gereden, dus weinig van de omgeving gezien. Rijden en concentreren. Ook goed om je hoofd leeg te rijden.
    Nadeel van zo'n kaal hoofd is dat het haar het zweet niet vast houdt, maardaar helpt een fiets kapje goed. Krentenbollen en broodjes hielpen ons door het middaguur. Tempo, door het karretje lag op 110/120 km per uur. Maar goed we hebben vakantie.

• 19 Augustus 2012 - 22:48

Erik De Mass:

Hoi lieve zus, joe-bar is de nickname van joop, en is gestolen van een stripverhaal met de naam joe-bar. Een verhaal over ouder wordende motorrockers, die waanzinnig herkenbare avonturen beleven.
    Jet klopt met je idee van een prive zwembad, maar we hebben ons goed voorbereid. We hebben speciaal ondergoed aan onder het motorpak, en dat maakt al veel goed. Ik rijd nu met de motorjas los en het veiligheid hesje dicht. De wind zorgt voorenige verkoeling.het slapen in de tent gaat goed. Vandaag onderweg op een rustig schaduwrijk plekje ff gaan liggen en een poosje geslapen, heerlijk, nu ah bier en berichten schrijven. Geweldig dat internet en wifi. Tot de volgende mail. Liefs erik en joop