Hemelvaart MC Rode Brigade 2014 - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Hemelvaart MC Rode Brigade 2014 - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Hemelvaart MC Rode Brigade 2014

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

04 Juni 2014 | Nederland, Wageningen

Terugblik op de reis.
Donderdag, Hemelvaart, vertrokken en de hele dag regen gehad.
Rick had een mooie route gemaakt die via de Posbank liep. De eerste bergjes hadden we al vroeg gehad e dit was een leuke start. De eerste stop en meteen al een heerlijke Apfelstrudel compleet.
Daarna weer verder richting startpunt van de route. Tijdens de plas en koffie stops al contact met Stolli en die was al rond lunchtijd bij het Hotel.
Wij kwamen daar rond 17:30 aan. Het bier smaakte al meteen goed!
Na even opgefrist te zijn aan de maaltijd begonnen.na de maaltijd en met het bier heeft Erik een lokaal borreltje geregeld....of 2 of 3.
Dag2:
Het zag er droog uit, maar wel fris. Heerlijke tocht gereden. Veel mooie bochten en mooie natuur hebben ze daar toch. Op sommige stukken zijn iig Kees en ik al wat vaker geweest, maar dat maakte niet veel uit.
Dag3:
Het weeer werd beter, in de middag lekker zonnetje op ons helmpje

• 25 Mei 2014 - 18:39

Willie:

Leuk zeg! En gaat Erik ook mee!
    Hoe lang gaan jullie en waar gaan jullie naar toe?
    Veel plezier en take care!!

• 26 Mei 2014 - 20:59

Je LYvje:

Jeej! Nog een paar nachtjes slapen! xxxx

• 28 Mei 2014 - 19:33

Willie:

Net Erik gesproken. Hij is er bijna klaar voor!
    Veel plezier samen! Een mooie start morgen vroeg en mag hopen voor jullie: iets veel minder regen de komende dagen. .. . maar de voorspellingen zijn goed!
    Erik kan jullie alles vertellen over `das Sauerland`.
    Viel spass! grtzz Willie.