Quads --) - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Quads --) - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Quads --)

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

21 Juni 2014 | Verenigde Staten, Moab

18.
Vanmorgen eerst naar de verhuur om wat te bespreken en we gaan Quad rijden. Joan een twee zitter en ik een met beugel erover. Anderen waren er niet meer bij dit bedrijf.JJ heeft de uitleg gekregen of hoe, wat en waar en anderhalf uur later stonden wij bij de vertrek plaats. Hier kregen we instructie over de machines en we konden gaan. 5 uur lang!!! Man man man, wat kunnen die dingen klimmen. eerst de HW over steken, meteen al een stuk naar start route en direct omhoog. Op snelheid in de hoge gearing en met klimmen in de lage. De 4 wheel drive de hele dag niet eens aangehad. Die van Joan had meer kracht, maar die van mij zat beter, comfortabeler. Dat is tenminste mijn idee.
Heerlijk rond in de bergen gereden, mooie uitzichten, door tunnel gelopen en onderaan een van die reuze bergen gestaan. Wat mooie allemaal en nog lekker gereden op die dingen. Aan het einde van de rit nog een stuk off de roader gereden en steil omhoog met heel veel lossen stenen en keien. Bovenaan gekomen en de weg verder gevolgd en even later de weg niet meer gezien. Toen maar een beetje dirt rijden en de weg weer terug zoeken. Snel gevonden en weer naar beneden.. Daarna nog even lekker op snelheid terug naar de verhuur plek en onderweg nog een paar van die ' langsame' ingehaald.
Om half 5 die dingen ingeleverd, koele drankjes gekocht en terug naar Motel en meteen het stof eraf spoelen. Vanavond bij het eten zal ik mijn mond wel spoelen, want JJ heeft heel veel
'eat my dust' achtergelaten.
Na douchen nog ff relaxen, foto's doen, Ipad en Dropbox, er komen er weer bijna 300 aan en eten in Moab.
Straks weer verder......
Trug van eten, Zax zat te vol, we moesten hier minimaal 25 minuten wachten, maar doorgelopen naar Moab's diner. lawaaige tent, maar lekkere steak gegeten enJoan een kipsalade. Ijs lonkte mij toe, maar zou teveel worden.
Nu lekker dit verslag schrijven en op wbj plaatsen. Weer mijn best doen om wat fotos erbij te zetten.
ltr

• 21 Juni 2014 - 08:47

Jessica:

Het is maar goed dat jullie de ruimte daar hebben. Anders hadden jullie flink de buurt onveilig gemaakt hahaha.
    Ben heel benieuwd of je er ook filmpjes van het gemaakt. We willen dat ruige werk van jullie weleens aanschouwen.
    En met recht een actieve dag.
    Zo te lezen dus weer een super geslaagde dag.
    We volgen nog steeds de foto's via dropbox en het ziet er echt prachtig uit.
    Nou suc6 met jullie volgende tocht.

• 21 Juni 2014 - 10:18

Je LYvje:

Stoerrrrrrrr, zo scheuren met die quads! Zere billen nu, na 5 uur ruig terrein met speed? Jullie slapen nu vast heel lekker na zo'n enerverende nacht (hier ook een enerverende nacht; Poes was het niet eens met zijn niet-eenzame opsluiting....)
    Vergezeld van een lekker bakske verkeerde koffie ga ik de foto's maar es ff bekijken.
    Later maar skypen vanuit Nieuweroord!
    Hug, kiss, love!

Tags: usa 2014