Denver-Golden 23 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Denver-Golden 23 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Denver-Golden 23

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

26 Juni 2014 | Verenigde Staten, Denver

23.
Vandaag weer terug naar Denver voor Brandweer Museum. Door JJ bij de Lightrail (Tram) afgezet en zelf verder. In Denver was het een stuk warmer dan in Golden.
Eerst bij SB de nodige cafeïne genomen en daarna verder naar Brandweer Museum.
Die viel eigenlijk wat tegen. Niet groot en is meer voor jeugdigen, maar ik ben er geweest. Daarna nog wat winkels bezocht en natuurlijk HRC en wat biertjes gedronken. Al lopend verder terug naar Lightrail en even in Union Station gekeken. Zag er van buiten mooier uit dan binnen.
Op de Lightrail weer terug en JJ stond al te wachten bij station. Zij was niet de enige, want daar was wat met een zwerver aan der hand en de hulpdiensten daarbij natuurlijk volop aanwezig. JJ heeft hiervan speciaal voor mij foto's van gemaakt. Die komen nog.
JJ had gezwommen en wilde nog naar Lookout Mountain boven fietsen. Ik zou haar daar boven treffen en dat is ook gelukt. Naar beneden ben ik achter haar gereden met de auto om haar bij te schijnen. Inmiddels was begon het donker te worden. Wat vind ik dit knap van haar. 5 km lang en in totaal 500 stijging. Lijkt TdF wel! Ik ben ook echt trots op haar dat dit haar lukt. Helaas waren de leen en huurfietsen op, anders was ik meegegaan.
Morgen naar RMNP! Yeah. wel vroeg op, maar dat is uiteraard geen probleem, denk ik nu.
Benieuwd hoe dat er uit ziet en welke vergezichten dat gaat worden.
Foto's volgen uiteraard. Vrijdag op de fiets naar Denver met kennis van JJ en zaterdag zien we wel. Is mijn dag van vertrek, maar wel om 08:45 pm vlieg ik.
Vrijdagavond misschien nog even terug naar LOM, want dat zag er vanavond wel heel erg mooi uit. Je kon zo en veder naar Denver kijken; met al die mooie lichten erbij. Dan hebben we wat meer tijd. Voor nu, weltrusten hier en voor sommige in NL zo na de nachtdienst/ Niet over nagedacht, maar we gaan bijna gelijktijdig slapen en wakker worden. Zit alleen wel ruim 7800 km tussen.
ltr

  • 26 Juni 2014 - 08:16

    Jessica:

    Hey Joop,

    Kun je weer een brandweermuseum van je lijstje strepen.
    Goed hé van Joan zo op de fiets? Misschien zelfs wel blij zijn dat ze geen huur cq leenfietsen hadden want volgens mij is die meid voor ons niet bij tehouden.
    Ik wens je dan ook heelveel suc6 komende vrijdag met de fiets naar Denver. En Joan heeft ons ook wel eens een foto van onderweg gestuurd maar het is daar idd prachtig.
    Als jullie naar de RMNP gaan zullen dat vast ook weer prachtige vergezichten worden.
    Heb je het gevoel dat de tijd nu hard gaat zo aan het eind van je trip of zit je nog heerlijk in de vakantiemodus? Ik hoop voor jou het laatste.
    Ik moet soms wel even erg goed nadenken wat je toch bedoelt met sommige afkortingen maar uiteindelijk valt het kwartje altijd wel.
    Nou heelveel plezier in RMNP en we kijken weer uit naar de foto's en de bij horende verhalen.

    Groetjes

  • 26 Juni 2014 - 08:52

    Je LYvje:

    Ja, haha, apart is dat: tegelijk naar bed maar wel een slordige 8duizend km ertussen! En we kunnen nu wat gemakkelijker wa-en (mits mijn werk het toestaat), zonder al te veel te hoeven nadenken over het tijdsverschil. Best handig!
    Heb je eigenlijk nog gevraagd hoe ze aan al die memorabilia komen, in het Hardrock Café? Gekocht, gekregen... Wat een kapitaal zal daar aan de wanden hangen!
    Nu gaat het ineens wel snel tot je weer thuis komt! Volgens mij heeft Ouwe Poesie het ook in de gaten, plots is ie een stuk fleuriger vanmorgen en .... heeft weer gegeten! Dierenartsafspraak maar weer afgezegd.
    Nou, schatje, heb nog een bit of fun in Golden en vooral The Rocky Mountains! Wel vet dat je 5 National Parcs hebt weten te bezoeken na vandaag!
    Nog 4 daagjes slapen! Xxxxxxxxxxxxxxxxenz.

  • 26 Juni 2014 - 08:56

    Alweer Je LYvje:

    Bij gisteren schreef ik ook "4 daagjes slapen".... Foutje! Gisteren ging het ietsje minder hard dan vandaag ;-D
    Anyway, tot gauw! :-x

Tags: USA 2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Denver

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 16981

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: