Koffer X - Reisverslag uit El Segundo, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Koffer X - Reisverslag uit El Segundo, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Koffer X

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

09 Juni 2014 | Verenigde Staten, El Segundo

5. Nu is het 8 juni.
over de koffer begin ik maar niet eens mee. heb hier nog een nacht bijgeboekt, want ik wacht nog steeds miss morgen met de bus naar BA zelf op de luchthaven gaan. wellicht dat dat helpt.
vanmorgen keek ik uit het raam en zag ik op de platte daken van de huizen aan de overkant een eekhoorntje huppelen. Kon het nog net op de foto zetten.
na het ontbijtje samen met de rest van de groep USA motorrijders verzameld bij de ingang v/h Hotel en naar de motorverhuur gebracht. en daar stonden de motoren, netjes in de zon op ons te wachten. eerste de groep maar laten inschrijven en daarna de Fly en Bikers maar.
Ik heb een mooie blauwe met ong 22.000ml op de teller. zelfs nog zonder kenteken,want die is wel aangevraagd maar nog niet binnen. Na de nodige uitleg de bagage uit de (hand)koffer overgepakt in de grote koffers van de Goldwing en ' on route' !
Eerst evenvol tanken, is op zich ook apart, en gaan rijden.
Vanwege dat koffer verhaal kon ik nog niet met de route beginnen, daarom in Hacienda nog een nacht bijgeboekt.Ben in de buurt gebleven en naar het strand van Santa Monica geweest. Ik heb de Zee daar aangeraakt!!!!!! al rijdend daarnaar toe en er vandaan kwam ik al die bekende straten tegen die je normaal op TV ziet. Bel Air bv. Daar ben ik nog maar niet ingereden, want ik wilde de motor nog wat meer kennen.
Wat rijd dat ding super zeg!oke, het is een groot ding maar is prima mee te rijden. De Cruise Control is ook erg prettig.Vandaag 40 ml ermee gereden, om te beginnen. Wat later n de avond de GW in de garage gezet en wat boodschapjes gedaan. Ook nog een poging gewaagd om BA te bereiken, maar die zaten net dicht. Ook via internet lukte het niet.
overigens zag ik bij mijn gegevens staan bij de bagage tracking dat het thuisnummer erbij stond. Dus Yvonne, mocht je een BA busje voor zien komen rijden zit daar mijn bagage in! Maar dit hoop niet en morgenvroeg er maar eens achterheen, want duurt wel erg lang. Ik wordt nu slaperig en ga daar maar naar luisteren.
ltr!

  • 09 Juni 2014 - 08:23

    Je LYvje:

    Nou, schatje, dat hoop ik ook niet!!! Stel je voor!
    Nog wat leuke kleren in zo'n megastore (of mall, ook van de film!) kunnen scoren?
    En een oplader gevonden?!? Anders kun je dit niet eens lezen! :-D
    Ik hoop dat je vannacht beter slaapt, zonder jetlag!
    Wat jammer dat we hier geen leuke wa-plaatjes kunnen plaatsen! Is zo leuk!
    Geniet dan nog maar ff van LA! Misschien kom je Walden en Alan nog tegen! Of Sheldon! :-D
    Lief kussie!

  • 09 Juni 2014 - 14:32

    Jessica:

    Hoi Joop,

    Je hebt in ieder geval een prachtige motor in een hele mooie kleur.
    Over de koffer gaan we het niet hebben.
    Je belandt zo wel in het reilen en zeilen van LA.
    Anders was je misschien niet op deze manier gaan shoppen.
    En even heerlijk een dagje in gereden met de GW is misschien achteraf ook wel lekker terwijl je ook last hebt van een jetlag.
    Al een beetje een route bedacht na de tips van de MC?
    We wachten weer het volgende berichtje af.

    Groetjes

  • 10 Juni 2014 - 11:22

    Judith:

    Hey Joop!!

    Hier één van de andere "Joe's Angels"!! ;-)

    Wat een gedoe zeg met die koffer, maar goed van je dat je er niet door laat kisten ;-) en dat je je plannen hebt aangepast door met de GW LA onveilig te maken (juist niet natuurlijk). Leuk hè, dat je zo veel herkent van tv en film!! Ik zit hier heel tevreden in onze tuin vakantie te vieren, maar als Scotty in de buurt zou zijn, dan zou hij me even voor een ritje mee naar LA mogen up-beamen hoor!!

    Succes met je k..... en veel plezier met de GW in USA!!

    Howdy!

    Judith

Tags: USA 2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, El Segundo

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 17092

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: