6. - Reisverslag uit El Segundo, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu 6. - Reisverslag uit El Segundo, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

6.

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, El Segundo

6. Al maandag 9 juni
Koffer is er natuurlijk nog niet. Al tig keer bij de receptie nagevraagd, zij kennen mij langzamerhand wel en weten waarvoor ik kom. Weer op internet gekeken en ook daar is hij niet. Gebeld en ook daar is ie niet. Zelfs in de luchthaven is hij niet. Daar ben ik wezen kijken nog.
Vanmiddag kreeg ik een sms dat hij morgen zou komen om 12:45 uur. Ja, dan landt het vliegtuig,nog maar afwachten of hij er ook werkelijk in zit. Ik ga niet wachten dat ze hem brengen, maar ga hem zelf ophalen. Met de motor ernaar toe, zien te bemachtigen en dan in de shuttle naar het hotel laten brengen. Daar in/over pakken in de motor en La uit in NO/O richting.Er loopt een weg vanaf LA naar Wrightwood, die schijnt mooi te zijn om te rijden. Dan daar maar een overnachting opzoeken.
dit alleen als de koffer nog regelijk op tijd is in mijn handen.
Vanmiddag nog een stuk gereden hier in de buurt naar het strand en verder naar het zuiden afgezakt. daarna verder via een Mall, waar niet zoveel aan was, weer terug naar Hotel. Motor n garage en in de kamer op bed in slaap gevallen.
Zo tegen negenen maar eens wat gaan eten, Gelukkig kan dat hier aan de overkant.Nu, bijna 10 uur zit ik weer op bed dit te tiepen. Zodadelijk nog een mail naar USA Motorreizen over het koffer complot en slapen.
LA ben ik wel even zat!, Ik wil uit de stad en de natuur in!
Morgen nog even stoeien met een USA simkaart en dan rustig naar the Airport.
Latorz

  • 10 Juni 2014 - 18:33

    Erik De Mass:

    Hey, joe, jij je koffer complot en ik het waarbenjenu complot. Vandaag de toegangslink ontvangen.
    Waanzinnig hoe anders dan de tripjes met de rode brigade. Of wij met z'n 2 en.
    Heb je nog welruimte om te genieten? Ik ga zo je eerdere berichten lezen.
    Hoe handig is het daar in die contreien? Heb je wel leuke gadgets kunnen ontdekken.
    Wees blij dat je in de vs bent; hier is het klote weer. Zon, 30 graden, prachtig motor weer.

    Later
    De mass

  • 11 Juni 2014 - 00:37

    Je LYvje:

    Heej skatje!
    Terwijl ik dit zit te tiepen, zit jij op ut vliegveld in afwachting van de koffer! Zo langzamerhand wordt het toch wel echt tijd voor een lekker relaxte, British Airways-loze motor vakantie!!!
    Ik ben benieuwd!
    Dat klote weer hier, zoals de Mass het noemt, vond ik vooral relax-weer: inmiddels ben ik door mijn voorraad BBC detectives heen! 2 a 3 Per dag erdoorheen gejaagd de afgelopen dagen, heeeerlijk!
    Lieve schat, just wake me als je nieuws over de koffer hebt!
    Hug met kussies!

Tags: Usa 2014

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, El Segundo

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16985

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: