Golden (20) - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Golden (20) - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Golden (20)

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

23 Juni 2014 | Verenigde Staten, Golden

20.
Vandaag vroeg wakker, maar na het toilet bezoek, weer vrolijk verder geslapen.
JJ had mij hierna al een aantal keren zien liggen op bed, maar ik lag nog lekker te slapen.
Lekker buiten ontbeten, goed verzorgd door JJ, daarna naar een hoog uitzichtpunt (Lookout Mountain) waar je over Golden heen kijkt. Je ziet Boulder, Denver en natuurlijk de RM.
Onderweg hiernaar toe wel wat regen gehad en bovenop de berg onweerde het ook. Veel fietsers hier, is een mooi klim en afdaal paradijs.
Hierna naar Golorado Mills, (Mall) geweest. Vergelijkbaar, maar groter dan Centro in Oberhausen, mocht je daar geweest zijn.
Hier ga ik van de week nog wel een keer naartoe, maar dan alleen. Heb ik iets meer tijd --)
Nu in de gezamenlijke kamer dit verslag maken en met een schuin oog kijkend naar voetbal.Vanavond na het eten, bezig met de foto's en films.
Niet heel veel bijzonders dus.
@Ben, daar had ik al naar gekeken, maar die optie nog niet gevonden als die er al is.
ltr

  • 23 Juni 2014 - 17:16

    Je LYvje:

    Heej!
    Hoe bevalt het studentikoze zijn in Golden, CO? Incluis bezoek aan the Good Will, haha!
    Prachtig hergebruiksysteem daar! Voor andere volgers die het niet kennen: je ontvangt een bonnetje voor spullen die je daar inlevert en dat is vervolgens aftrekbaar bij de belastingen.
    Da's nou hergebruik stimulering, kunnen we hier ook wel invoeren.
    Zo kun je ook met een lege koffer op reis, kleding bij The Good Will halen en aan ut eind van de reis weer terug brengen, mooi toch!?! Da's toch ook een leuke "All American experience"! En ondertussen de koffer vullen met de supergoedkope Jeans aldaar! Goed voor de Amerikaanse economie èn onze portemonee!
    Ik ga patent aanvragen voor deze gedachtegang :-D
    Ondertussen heeft Jessica hier de haag gedaan en Hanna in the house gepoetst, ik kan pp mijn lauweren gaan rusten!
    Veel plezier op de Uni! Wel op het "straf"bankje gaan zitten!
    O, enne, gisteren zat ik naar 500zoveel foto's op Dropbox te kijken, vandaag naar 300zoveel. Ik denk dat Dropbox een eigen leven leidt...
    Maar, jullie krijgen wel 500zoveel lieve kussies, hoor!
    Take care!

  • 23 Juni 2014 - 21:08

    Jessica:

    Rustig dagje dus voor jullie.
    Voor Yvonne en mij was het een inspannende ochtend. De haag weer een knipbeurt gegeven en als je zag wat er van af kwam....
    Je kunt nu weer gerust thuis komen Joop, de klus is geklaard (hahaha)
    Joan zag een Indiaan door haar kamer zweven en dropbox laat ook van alles zweven en verdwijnen.
    Des al niet te min genieten we volop van de foto's en kijken uit naar de volgende lichting.
    Ben benieuwd wat er nog op het programma staat van de week.

    Groetjes Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Golden

Joop

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 17019

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 29 Juni 2014

USA 2014

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

MC Rode Brigade 2014

18 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

TdF Pyreneeën-Alpen 2012

12 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Duitsland - Zwarte Woud - Triberg

Landen bezocht: