Golden 21 - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu Golden 21 - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

Golden 21

Door: Joe

Blijf op de hoogte en volg Joop

24 Juni 2014 | Verenigde Staten, Golden

21.
Vandaag eerst rustig aan gedaan. Nou eigenlijk de hele dag.
Eerst nog even bevestigd gekregen waarom ik voetbal niets meer aan vind, na de wedstrijd van Ned-Chili.
Zo tegen de middag de Uni bezocht, de werkplek van JJ bekeken en Jef ontmoet.
Is een rustige man. Samen wezen lunchen maar niet voordat ik op JJ haar Skype plek heb gezeten en met Yvonne heb geskypet en foto's gemaakt ervan.
Daarna heerlijk wezen lunchen, bij een Sherpa restaurant vlakbij de uni, met zijn 3en en Jef wat beter leren kennen.
Hierna naar de winkel van de Uni en 'Mine' kleding gekocht. Met behulp van Skype hopelijk de juiste kleur,uitvoering en maat gekocht.
Bij terugkomst in Uni nog even gehangen en om 05:30 wezen zwemmen in het Unibad. JJ maakte maar zo ff 1500 meter Borstcrawl. Ik ietsje minden, maar was wel lekker voor allebei.
Bij thuiskomst nog even bedacht om naar een elektronica winkel te gaan, maar ik heb niets gekocht. Nog even voor de TV gehangen en te bed. Vandaag wel een paar fotoos gemaakt en ik zal er wat bij dit verslag voegen.
Bij Dropbox ben ik wezen sorteren op datum. Alles zit nu in mapjes, dus niet schrikken als je DB opent. Alles staat er nog niet in en eris nog een issue met de datum, dat zoek ik nog uit.
ltr

• 24 Juni 2014 - 09:27

Je LYvje:

Nou, ben benieuwd hoe de uni-kleding er in ut echt uitziet! Weer een hele ervaring, zo shoppen of afstand! Wel leuk en handig, zo'n uni-winkel met vanalles.
    Enjoy the Golden Life! Lieve kussies!

• 24 Juni 2014 - 20:43

Judith Groot:

Wow Joan, dat is een afstand die je zo maar even weg crawlt!! Petje (badmuts) af hoor!
    Wat leuk dat je zo de wereld van Joan kunt zien en meemaken Joop, nu niet via het schermpje van Skype, maar live! Ben erg benieuwd wat Uni- en Minekleding is?!
    Veel plezier nog in Golden met JJ!!

Groetjes,

Erik en Judith

• 28 Juni 2014 - 21:06

Pieternella Bosboom:

Spannend via Skype kleding kopen! Ook leuk dat je nu weet waar Joan werkt, je weet nu waar het over gaat als jullie weer Skypen.
    Wauw Joan, da's een heel eind borstcrawl! Dat doe ik je niet na!

Groetjes aan Joan en veel plezier met alles wat jullie samen doen!
    Pieternella

Tags: USA 2014