s avonds - Reisverslag uit Azusa, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu s avonds - Reisverslag uit Azusa, Verenigde Staten van Joop Jansen - WaarBenJij.nu

s avonds

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Azusa

4.8 juni om :22:20
Nee, de koffer ister nog niet, maar ik trof vanavond toen ik wilde gaan eten, de club motormensen aan die morgen aan de groepsreis gaan beginnen.
Na een kort uitwisseling van belevenissen, werd ik uitgenodigd om mee te gaan eten. Dat was gezellig. Daarna nog wat toeristische en toer trips gekregen en na een biertje het bed maar opgezocht.
Morgen samen ontbijten en naar de motorverhuur. Daarna ieders ons eigens weegs.
Ik ben wel blij met de routetips die ik heb gekregen.
Nu abrupt afsluiten, want ik val in slaap......
Joe

• 08 Juni 2014 - 07:57

Jessica:

Hey Joop,
    Fijn dat je toch bent aan gekomen.
    Wel heel erg balen dat je koffer er nog niet is.
    Hopelijk morgen als je naar de motorverhuur gaat dat je koffer er is.
    Een keer een schone onderbroek of schoon shirtje is toch wel fijn.
    Misschien de reis er heen een slechte start maar van af nu een ontdekkingsreis op de motor en vele leuke ontmoetingen. En straks met Joan op pad.
    En wat leuk dat de motorgroep je allerlei tips alvast hebben gegeven en mee hebben genomen met eten. 1 van je eerste leuke ontmoeting al.
    Maar dat is jou wel toe vertrouwt.
    Nou welterusten en morgen op pad met de motor.
    En dan is je koffer er vast ook.

Jessica

• 08 Juni 2014 - 12:03

Je LYvje:

Heej liefie!
    Je vannacht uitgebreid gesproken, je zag er niet eens zo moe uit!
    Leuk dat de groep je uitgenodigd heeft en tips hebben gegeven! Compenseert de minder geslaagde start met British Airways weer! Gelukkig!
    Hopelijk komt de koffer snel boven drijven (of eigenlijk snel naar beneden bij jou...)! Gedoe toch, zo zonder jouw eigen spullen&prullen!
    Al wat van LA gezien, behalve het uitzicht van de hotelkamer?
    Hier hebben we nu mooi snoeiweer, bewolkt en nat! Ik zal Jessica maar even niet lastig vallen voor de haag, zo op 1e Pinksterdag, maar ik kan vast de buxussen, die nog niet gedaan zijn, en de seringen doen. Tussen de BBC detectives door, dat wel!
    Poes heeft jouw afwezigheid de eerste nacht vollop gecompenseerd, vannacht liet ie me met rust (behalve tijdens het skypen, dan. Hij hoorde jou natuurlijk! :-D)
    En, is de motor geel????
    Schatje, geniet ervan! British Airways maar loslaten, die spreken we later wel! ;-(
    So do we! Kussie! Waar je maar wilt!

Tags: USA 2014